Geoblog.pl    Karol82    Podróże    Grecja 2016 - wyspa Thasos    Dzień przeznaczony na zwidzanie wyspy.
2016

Dzień przeznaczony na zwidzanie wyspy.

Grecja
Grecja, Thásos

Dzisiejszy dzień przeznaczyliśmy cały na zwiedzanie wyspy. Bierzemy samochód i zwiedzamy po trochu plaże. Zatrzymujemy się w Skal Marion na kawę w jednej z kafejek zlokalizowanych zaraz przy brzegu. Cóż można być szczęśliwym pijąc wspaniała grecką kawę z widokiem na morze i w towarzystwie pięknej dziewczyny. Lecz trzeba plan wypełnić ruszamy dalej zwiedzając po kolejne plaże powiem szczerze szału niema wszystkie kamieniste czasami piasek, w końcu docieramy do portu Limenas gdzie zatrzymujemy się na słynna sałatkę grecka, hmm obsługa tak jak mówią grekowi się nigdy nie spieszy ale zjedliśmy posiłek i ruszamy dalej. Po drodze odwiedzamy słynną plaże Golden Beach, naprawdę robi wrażenie przebieramy się w stroje kąpielowe w samochodzie i ruszamy na plaże. Plaza duża piaszczysta wysokie fale jest cudownie i tak do wieczora.