Geoblog.pl    Karol82    Podróże    Grecja 2016 - wyspa Thasos    Zwiedzanie wyspy.
2016

Zwiedzanie wyspy.

Grecja
Grecja, Thásos

Dzisiejszy dzień zaczynamy od zwiedzenia 3 miejsc, basenu Giola, półwysep Aliki z antycznymi świątyniami i kopalnią marmurów oraz klasztor Michała Archanioła ze słynną relikwią – fragmentem gwoździa z krzyża Chrystus. Mamy własny samochód wiec jesteśmy mobilni i niema problemu z poruszaniem się po wyspie. Zaczynamy od zwiedzania Aliki fajna sprawa można troszkę fajnych zdjęć porobić i miejsce bardzie na romantyczny spacer, a klasztor ładny, chodź o tej porze zamknięta świątynia była. Po szybkim zwiedzaniu udajemy się na basen Giola. GPS nas prowadzi ciężko trafić brak znaków drogowych ale w końcu zostawiamy samochód na parkingu i po długim spacerze docieramy do basenu hmm na zdjęciach wydawał się większy w rzeczywistości bardzo mały, fale wysokie, zrobiliśmy kilka fotek wypiliśmy jogurt i wracamy. Po drodze zatrzymujemy się w pobliskim sklepie by zrobić zakupy na powrót i ruszamy ostatni raz na plaże, by jeszcze zachwycić się urokami morza, słońca i plaży ostatnie kompanie w morzu i cóż czas się żegnać.