Geoblog.pl    Karol82    Podróże    Dominikana 2016    Drugi dzień pobytu plaża, a po południu zwiedzanie Puerto Plata.
2016

Drugi dzień pobytu plaża, a po południu zwiedzanie Puerto Plata.

Dominikana
Dominikana, Puerto Plata

Witam.
Jesteśmy na Dominikanie zmiana czasu minus 5 godzin co do czasu Polskiego, wstaliśmy rano tak po 6 patrzymy przez okno i ciemno spać nie możemy zmiana czasu wiec idziemy na plaże ku naszemu zaskoczeniu udaje nam się zobaczyć wschód słońca wspaniałe widowisko nie wiedziałem ze wschody są takie piękne w załączeniu kilka fotek. Po powrocie z plaży widzimy jak kucharze rozpalają ognisko i będą smażyć dwie świnki oczywiście nie mogła mnie obejść ta uczta i musiałem spróbować jak to się robi z rodowitymi mieszkańcami Dominikany.
Po obiedzie ruszamy z znajomymi Markiem i Ania na zwiedzanie Perto Plata. Kierowce z samochodem wraz z przewodnikiem i Bodyguardem wynajmujemy przy hotelu cena 30 dolarów ale na 4 osoby to mały koszt.
Zwiedzanie rozpoczynamy od muzeum bursztynów oraz fabryki cygar kubańskich wiadomo musiałem spróbować jak się to robi prawdziwe cygara Kubańskie. Następnie udajemy sie do centrum gdzie zwiedzamy pobliski kościółek wraz z szopką betlejemską i starówkę (jak tak można nazwać) kilka fotek i ruszamy dalej. Kolejnym naszym punktem jest kolejka górska gdzie wyjedziemy na sam szczyt góry gdzie będziemy podziwiać widok Perto Platy. Oczekując w długiej kolejce czas nam umila muzyka regionalna którą grali grajki w strojach regionalnych. W końcu wyjeżdżamy na górę, widoki przepiękne na samej górze znajduje się kościół z figurą Chrystusa Króla niczym w Brazylii.